На замовлення житлово-будівельної компанії
«Ваш дім», фахівці
FRESHPR провели комунікаційне дослідження ринку будівельних компаній Львова та України.
В рамках дослідження було проведено аналіз існуючих слоганів та меседжів, а також дослідження наявних доцільних каналів комунікації. Дані роботи дають можливість компанії
«Ваш дім» спрямувати свою комунікаційну активність в найоптимальнішому напрямку та ефективніше комунікувати зі своїм споживачем.
ЗАТ Житлово-будівельна компанія "Ваш дім" заснована в жовтні 2002 року. Основними напрямками діяльності товариства є проектування та будівництво житлових, офісно-представницьких, соціально-культурних комплексів та об'єктів побутового призначення. Сайт компанії
http://www.vashdim.com.ua/